Pleyeri seçin:

Dadından doymadığımız yumurta, əslində, ziyanlı imiş? | Araşdırmanın nəticəsi açıqlandı

19 fevral 2025 331 baxış

Sağlam insanların çoxu həftədə yeddiyə qədər yumurta yeyə bilər. Ancaq diabetli insanlar üçün hətta bu qədər yumurta ürək-damar xəstəliklərinin inkişafına zəmin yaradır.

Cənubi Avstraliya Universiteti, Qətər Universiteti və Çin Tibb Universitetinin alimlərinin apardığı araşdırma nəticəsində məlum olub ki, gündə ən azı bir yumurta yemək şəkər xəstəliyinə tutulma ehtimalını 60 faiz artırır. Bu təsir qadınlarda daha qabarıq görünür. Əsas səbəb yumurtanın tərkibində xolesterinin yüksək olmasıdır.

Araşdırmalar göstərir ki, həddindən artıq yumurta istehlakı hətta sağlam insanlarda da ürək xəstəliyi riskini artıra bilər.

Yumurta ilə yanaşı, ət delikatesləri, mağazalardan alınan bişmiş toyuq, ağ düyü sağlamlığa ziyandır.

Şirələr də qanda qlükoza səviyyəsini artıran şəkərlərlə zəngindir. Faydalı alternativlərə gəlincə, lobya, mərcimək, noxud, ispanaq, brokoli, avokado, yulaf, qəhvəyi düyü, fındıq, badam, qoz, balqabaq toxumunu qeyd etmək olar.

Sonda qeyd edək ki, yumurta qiymətli bir protein və vitamin mənbəyi olsa da, tarazlığı nəzərə almaq vacibdir. Onların orta istehlakı və pəhrizdəki müxtəliflik mümkün sağlamlıq risklərini minimuma endirməyə və bədəni ən yaxşı vəziyyətdə saxlamağa kömək edəcək.

"Çox mürəkkəb əsərləri..." | "Azərbaycanın Qurtuluş Salnaməsi" adlı hesabat konserti - Baku TV

"Çox mürəkkəb əsərləri..." | "Azərbaycanın Qurtuluş Salnaməsi" adlı hesabat konserti - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 331 baxış
Hava kəskin dəyişir | Dolu düşəcək, çaylardan sel keçəcək - Baku TV CANLI

Hava kəskin dəyişir | Dolu düşəcək, çaylardan sel keçəcək - Baku TV CANLI

Cəmiyyət
11 iyun 2026 331 baxış
Həkim geniş yayılmış mifi təkzib etdi

Həkim geniş yayılmış mifi təkzib etdi

Cəmiyyət
11 iyun 2026 331 baxış
Kosmetoloq gözlənilməz təhlükələrdən danışdı

Kosmetoloq gözlənilməz təhlükələrdən danışdı

Cəmiyyət
11 iyun 2026 331 baxış
Cəbrayılda sakinlərin müvafiq müraciətləri dinləniləcək - Baku TV

Cəbrayılda sakinlərin müvafiq müraciətləri dinləniləcək - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 331 baxış
Orta məktəbi bitirən məzunlar üçün tədbir keçirildi - Baku TV

Orta məktəbi bitirən məzunlar üçün tədbir keçirildi - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 331 baxış
Bitkoində kəskin ucuzlaşma | Qiymət nə qədər enə bilər? - Baku TV

Bitkoində kəskin ucuzlaşma | Qiymət nə qədər enə bilər? - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 331 baxış
Uşaqları zərərli informasiyalardan necə qorumalı? - Baku TV

Uşaqları zərərli informasiyalardan necə qorumalı? - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 331 baxış
Məhkəmədən gözlənilməz tələb | Arayik Harutyunyanın vəkili çıxış etdi - Baku TV

Məhkəmədən gözlənilməz tələb | Arayik Harutyunyanın vəkili çıxış etdi - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 331 baxış
“Sovet dövrünün insanları bugünkü “dindar”lardan daha müsəlman idi” | Turan İbrahimov - AMİN

“Sovet dövrünün insanları bugünkü “dindar”lardan daha müsəlman idi” | Turan İbrahimov - AMİN

Cəmiyyət
10 iyun 2026 331 baxış
Seçilmişlər
icon