Pleyeri seçin:

Hamilələrin nəzərinə! | Bunları etmək uşağın xəstə doğulması riskini artırır

23 iyul 2024 341 baxış

Alimlər müəyyən ediblər ki, hamiləlik zamanı riayət olunan qidalanma tərzi körpənin autizmə tutulma riskinə təsir edir.

Sosiallaşmada və ünsiyyətdə problemlər yaradan autizm spektri pozğunluğunun həm ətraf mühit, həm də genetik faktorlardan qaynaqlandığı düşünülür.

“JAMA Network Open” jurnalında dərc olunan yeni araşdırma çərçivəsində İngiltərə və Norveçin iki əhatəli məlumat bazasından istifadə olunub. Beləliklə, ən azı 95 min ana və körpənin məlumatları təhlil edilib.

Birləşmiş Krallıqda məlumatlar 1990-1992-ci illərdə və Norveçdə 2002-2008-ci illərdə toplanıb. Uşaqlar ən azı 8 yaşına qədər izlənilib.

Tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, hamiləlik dövründə sağlam qidalanan anaların uşağına autizm diaqnozu qoyulma ehtimalı pis qidalananlara nisbətən 22 faiz aşağı olur. Sağlam qidalanmaq dedikdə doymuş yağlardan, işlənmiş ətdən, şirin içkilərdən və lazımsız karbohidratlardan uzaq durmaq, eyni zamanda müntəzəm olaraq tərəvəz, meyvə, çərəz, balıq və tam taxıllar istehlak etmək nəzərdə tutulur.

Hamiləlik dövründə müntəzəm olaraq sağlam qidalanan anaların uşaqlarının sosial problemlərinin yaranması ehtimalının da 24 faiz azaldığı anlaşılıb. Ananın pis qidalanmasının qız uşaqlarına daha çox təsir etdiyi müəyyən edilib.

Tədqiqatçılar hamiləlik zamanı riayət edilən pəhrizin DNT və ya immunitet sisteminə təsir göstərə biləcəyini irəli sürürlər. Autizm hallarının təxminən 40-80 faizinin genetik mənşəyə malik olduğu təxmin edilir. Bu səbəbdən sağlam qidalanan analardan dünyaya gələn uşaqlarda da autizm ehtimalı var.

Tədqiqat qrupu tapıntılarını təsdiqləmək üçün daha çox araşdırmaya ehtiyac olduğunu etiraf edib.

“İmtahandan da keçiblər, amma...” | Rus bölməsinin 1-ci sinfi bağlanır? - Baku TV

“İmtahandan da keçiblər, amma...” | Rus bölməsinin 1-ci sinfi bağlanır? - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 341 baxış
Sürücülərin ən çox problem yaşadığı dairələrdən biri | Bura niyə təhlükəli yerə çevrilib?

Sürücülərin ən çox problem yaşadığı dairələrdən biri | Bura niyə təhlükəli yerə çevrilib?

Cəmiyyət
11 iyun 2026 341 baxış
"Çox mürəkkəb əsərləri..." | "Azərbaycanın Qurtuluş Salnaməsi" adlı hesabat konserti - Baku TV

"Çox mürəkkəb əsərləri..." | "Azərbaycanın Qurtuluş Salnaməsi" adlı hesabat konserti - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 341 baxış
"5 dəfə vurdular, sağlam yeri yox idi" | Vurulan gəmidə sağ qalan sakin hadisəni danışdı - Baku TV

"5 dəfə vurdular, sağlam yeri yox idi" | Vurulan gəmidə sağ qalan sakin hadisəni danışdı - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 341 baxış
"Nə qədər sağıq, versinlər, sürək də..." | Sürücülük vəsiqələrinə məhdudiyyət qoyulacaq? - Baku TV

"Nə qədər sağıq, versinlər, sürək də..." | Sürücülük vəsiqələrinə məhdudiyyət qoyulacaq? - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 341 baxış
Hava kəskin dəyişir | Dolu düşəcək, çaylardan sel keçəcək - Baku TV CANLI

Hava kəskin dəyişir | Dolu düşəcək, çaylardan sel keçəcək - Baku TV CANLI

Cəmiyyət
11 iyun 2026 341 baxış
Həkim geniş yayılmış mifi təkzib etdi

Həkim geniş yayılmış mifi təkzib etdi

Cəmiyyət
11 iyun 2026 341 baxış
Kosmetoloq gözlənilməz təhlükələrdən danışdı

Kosmetoloq gözlənilməz təhlükələrdən danışdı

Cəmiyyət
11 iyun 2026 341 baxış
Cəbrayılda sakinlərin müvafiq müraciətləri dinləniləcək - Baku TV

Cəbrayılda sakinlərin müvafiq müraciətləri dinləniləcək - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 341 baxış
Orta məktəbi bitirən məzunlar üçün tədbir keçirildi - Baku TV

Orta məktəbi bitirən məzunlar üçün tədbir keçirildi - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 341 baxış
Seçilmişlər
icon