Pleyeri seçin:

Qəhvə içənlərin nəzərinə | İtaliyalı mütəxəssislərdən xəbərdarlıq

22 dekabr 2024 358 baxış

Qəhvənin bağırsaq mikrobiomuna təsiri İtaliyanın Trento Universitetinin rəhbərlik etdiyi genişmiqyaslı tədqiqatda aşkar edilib.

Dünyanın 25 ölkəsindən 54 mindən çox insanın tibbi məlumatlarını təhlil edən alimlər qəhvə içənlərlə içməyənlər arasında mikrob fərqlərini ətraflı araşdırıblar. Tədqiqatçılar laboratoriya şəraitində təcrübələr aparıb, kofeinli və kofeinsiz qəhvə növlərini sınaqdan keçiriblər.

Nəticələr göstərib ki, qəhvənin tərkibindəki bioaktiv komponentlər, xüsusilə quinik turşusu və triqonelin kimi maddələr mikrobların böyüməsinə səbəb olub.

Tədqiqat bağırsaq mikrobiomunun ümumi sağlamlığa və immunitet sisteminə təsirini daha yaxşı başa düşmək üçün mühüm addım hesab olunur.

Moskvadan İrəvana açıq mesaj | Bu, artıq aktual məsələdir

Moskvadan İrəvana açıq mesaj | Bu, artıq aktual məsələdir

Dünya
11 iyun 2026 358 baxış
Roma Papasına görə Barselona küçələrində izdiham

Roma Papasına görə Barselona küçələrində izdiham

Dünya
11 iyun 2026 358 baxış
İran Qərbi ittiham etdi | ABŞ hərbi cinayətlərin izini silir? - Baku TV

İran Qərbi ittiham etdi | ABŞ hərbi cinayətlərin izini silir? - Baku TV

Dünya
11 iyun 2026 358 baxış
İran razılaşmadan imtina etdiyinə görə bədəl ödəyəcək | Donald Tramp - 24 SAAT

İran razılaşmadan imtina etdiyinə görə bədəl ödəyəcək | Donald Tramp - 24 SAAT

Dünya
11 iyun 2026 358 baxış
Ukraynanın zərbələri altında ərzaq və benzin çatışmazlığı necə həll olunacaq? - Baku TV

Ukraynanın zərbələri altında ərzaq və benzin çatışmazlığı necə həll olunacaq? - Baku TV

Dünya
11 iyun 2026 358 baxış
Aİ Ermənistanla Rusiyanın tarixi əlaqələrini pozmağa çalışır | Mariya Zaxarova - Baku TV

Aİ Ermənistanla Rusiyanın tarixi əlaqələrini pozmağa çalışır | Mariya Zaxarova - Baku TV

Dünya
11 iyun 2026 358 baxış
Rusiyadan ultimatum

Rusiyadan ultimatum

Dünya
10 iyun 2026 358 baxış
Körfəz yenidən alovlanır | Vaşinqton Tehrana qarşı hərbi planı işə saldı - Baku TV

Körfəz yenidən alovlanır | Vaşinqton Tehrana qarşı hərbi planı işə saldı - Baku TV

Dünya
10 iyun 2026 358 baxış
ABŞ İranda su anbarlarını vurdu: Tehran yolun sonuna gəldi? - AKTUAL GÜNDƏM

ABŞ İranda su anbarlarını vurdu: Tehran yolun sonuna gəldi? - AKTUAL GÜNDƏM

Dünya
10 iyun 2026 358 baxış
"Gənclik iksiri" adlanan bu preparat ilk dəfə insan bədəninə yeridildi

"Gənclik iksiri" adlanan bu preparat ilk dəfə insan bədəninə yeridildi

Dünya
10 iyun 2026 358 baxış
Seçilmişlər
icon