Pleyeri seçin:

Təsadüfi keçirilmiş klinik sınağın nəticələri təəccübləndirdi

11 mart 2026 235 baxış

ABŞ-nin Şimal-Qərb Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, gecə yatmazdan əvvəl qida qəbulunu dayandırmaq və aclıq müddətini uzatmaq artıqçəkili insanlarda ürək-damar və metabolik sağlamlığı əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırır.

Təsadüfi keçirilmiş klinik sınaqda 36-75 yaş arası 39 nəfər piylənmədən əziyyət çəkən şəxs iştirak edib. İştirakçılar iki qrupa bölünüblər: bir qrup səkkiz həftə ərzində hər gecə ən azı üç saat ac qalıb, digəri isə normal pəhriz saxlayıb və nəzarət qrupu kimi xidmət edib.

Nəzarət qrupu ilə müqayisədə, yatmazdan əvvəl daha uzun müddət ac qalan iştirakçılarda gecə diastolik qan təzyiqində daha çox azalma müşahidə olunub.

İkinci dərəcəli nəticələr də yaxşılaşıb: səhər qlükoza səviyyəsi normallaşıb. Bununla belə, ürək döyüntüsü, kortizol səviyyəsi və insulinə həssaslıqda əhəmiyyətli dəyişiklik müşahidə edilməyib.

Müəlliflər qeyd edirlər ki, bioloji ritmlərlə sinxronlaşdırılan bu dövrün uzadılması ürək, maddələr mübadiləsi və yuxu arasında daha yaxşı koordinasiya yaradır.

Tədqiqatçılar bildirirlər ki, bu yanaşma xüsusilə kardiometabolik xəstəlik riski yüksək olan insanlar üçün faydalı ola bilər, lakin uzunmüddətli təsirlərini təsdiqləmək üçün daha geniş tədqiqatlara ehtiyac var.

“Qiyamət günü buzlağı” son təbii əyləcini itirmək üzrədir 

“Qiyamət günü buzlağı” son təbii əyləcini itirmək üzrədir 

Dünya
11 iyun 2026 235 baxış
Strateji obyektlər, zavod və neft emalı müəssisələri vuruldu

Strateji obyektlər, zavod və neft emalı müəssisələri vuruldu

Dünya
11 iyun 2026 235 baxış
Sesk Fabreqas uşaqlarına niyə telefon almır?

Sesk Fabreqas uşaqlarına niyə telefon almır?

Dünya
11 iyun 2026 235 baxış
Rusiya və Ermənistan bir-birinə necə alternativ tapdı? - Baku TV CANLI

Rusiya və Ermənistan bir-birinə necə alternativ tapdı? - Baku TV CANLI

Dünya
11 iyun 2026 235 baxış
Finlandiya Prezidenti Avropanın Putinlə danışıqlara başlamasının vaxtının çatdığını bildirib

Finlandiya Prezidenti Avropanın Putinlə danışıqlara başlamasının vaxtının çatdığını bildirib

Dünya
11 iyun 2026 235 baxış
Dərhal 359 milyard dollarlıq qanun layihəsini təsdiqləyin | Donald Tramp

Dərhal 359 milyard dollarlıq qanun layihəsini təsdiqləyin | Donald Tramp

Dünya
11 iyun 2026 235 baxış
Xərçəngə qarşı yeni nəsil peyvənd hazırlandı

Xərçəngə qarşı yeni nəsil peyvənd hazırlandı

Dünya
11 iyun 2026 235 baxış
Britaniya sosial şəbəkələri iğtişaş çağırışlarını silməyə məcbur edəcək?

Britaniya sosial şəbəkələri iğtişaş çağırışlarını silməyə məcbur edəcək?

Dünya
11 iyun 2026 235 baxış
“ABŞ artıq qonaqlarda mənfi təəssürat yaradıb” | Nensi Armor

“ABŞ artıq qonaqlarda mənfi təəssürat yaradıb” | Nensi Armor

Dünya
11 iyun 2026 235 baxış
ABŞ İrana yenidən zərbələr endirəcək

ABŞ İrana yenidən zərbələr endirəcək

Dünya
11 iyun 2026 235 baxış
Seçilmişlər
icon