Pleyeri seçin:

Kofein qəbulu faydalıdır, amma... | Qəhvənin bilinməyən xeyri ortaya çıxdı

06 noyabr 2024 424 baxış

Qəhvənin yeni bir faydası ortaya çıxıb.

Son tədqiqatlar kofeinin miqdarının ürək çatışmazlığı və insult kimi xəstəliklərlə əlaqəli olmadığını aşkar edib.

Yeni bir araşdırma ilə qandakı kofein səviyyəsinin orqanizmin yağ faizinə təsir edə biləcəyi və bunun 2-ci tip diabet, ürək-damar xəstəlikləri riskini təyin etməyə imkan verəcəyi ortaya çıxıb.

İsveçdəki Karolinska İnstitutundan, İngiltərədəki Bristol Universitetindən və London İmperial Kollecindən olan tədqiqat qrupu yüksək kofein səviyyələrinin orqanizm yağını və 2-ci tip diabet riskini azaltdığını göstərib.

Araşdırmada kofein səviyyələri ilə bədən kütləsi indeksi və 2-ci tip diabet riski arasında əhəmiyyətli əlaqə tapılıb, kofeinin miqdarının isə atrial fibrilasiya, ürək çatışmazlığı və insult kimi ürək-damar xəstəlikləri ilə əlaqəli olmadığı ortaya çıxıb.

“Qısamüddətli təcrübələr göstərir ki, kofeinin qəbulu çəki və yağ kütləsinin azalmasına gətirib çıxarır, lakin kofeinin uzunmüddətli təsiri hələ məlum deyil”, – tədqiqatçılar bildiriblər.

Həkim geniş yayılmış mifi təkzib etdi

Həkim geniş yayılmış mifi təkzib etdi

Cəmiyyət
11 iyun 2026 424 baxış
Kosmetoloq gözlənilməz təhlükələrdən danışdı

Kosmetoloq gözlənilməz təhlükələrdən danışdı

Cəmiyyət
11 iyun 2026 424 baxış
Cəbrayılda sakinlərin müvafiq müraciətləri dinləniləcək - Baku TV

Cəbrayılda sakinlərin müvafiq müraciətləri dinləniləcək - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 424 baxış
Orta məktəbi bitirən məzunlar üçün tədbir keçirildi - Baku TV

Orta məktəbi bitirən məzunlar üçün tədbir keçirildi - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 424 baxış
Bitkoində kəskin ucuzlaşma | Qiymət nə qədər enə bilər? - Baku TV

Bitkoində kəskin ucuzlaşma | Qiymət nə qədər enə bilər? - Baku TV

Cəmiyyət
11 iyun 2026 424 baxış
Uşaqları zərərli informasiyalardan necə qorumalı? - Baku TV

Uşaqları zərərli informasiyalardan necə qorumalı? - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 424 baxış
Məhkəmədən gözlənilməz tələb | Arayik Harutyunyanın vəkili çıxış etdi - Baku TV

Məhkəmədən gözlənilməz tələb | Arayik Harutyunyanın vəkili çıxış etdi - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 424 baxış
“Sovet dövrünün insanları bugünkü “dindar”lardan daha müsəlman idi” | Turan İbrahimov - AMİN

“Sovet dövrünün insanları bugünkü “dindar”lardan daha müsəlman idi” | Turan İbrahimov - AMİN

Cəmiyyət
10 iyun 2026 424 baxış
Sosial şəbəkələrdə yaş yoxlanışı bank kartı və elektron poçt vasitəsilə həyata keçiriləcək

Sosial şəbəkələrdə yaş yoxlanışı bank kartı və elektron poçt vasitəsilə həyata keçiriləcək

Cəmiyyət
10 iyun 2026 424 baxış
"Müdirin ad günü üçün də..." | Bağçada valideynlərdən yüz cür bəhanə ilə pul yığılır? - Baku TV

"Müdirin ad günü üçün də..." | Bağçada valideynlərdən yüz cür bəhanə ilə pul yığılır? - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 424 baxış
Seçilmişlər
icon