Pleyeri seçin:

Bu qidaların istifadəsi sizi xərçəngdən qoruya bilər | Alimlərindən maraqlı araşdırma

12 yanvar 2025 183 baxış

Stanford Tibb Məktəbinin alimləri lifin sağlamlığa təsirlərini araşdıraraq, bu qidanın genetik fəaliyyətə və xərçəngə qarşı mübarizədəki rolunu müəyyənləşdiriblər.

“Nature Metabolism” jurnalında dərc olunan tədqiqat lifin həzm prosesində yaranan qısa zəncirli yağ turşularının gen ifadəsini dəyişdirərək, xərçəngə qarşı müdafiə mexanizmlərini aktivləşdirdiyini aşkara çıxarıb. Lifin həzmi zamanı bağırsaq mikrobiomu tərəfindən istehsal olunan propionat və butirat, hüceyrələrdə genetik səviyyədə apoptoz, yəni hüceyrə ölümü, hüceyrə proliferasiyası və diferensiasiyası kimi prosesləri tənzimləyən genlər epigenetik təsir göstərir.

Bu proseslər nəzarətsiz hüceyrə artımını dayandırmaq və xərçəngin qarşısını almaq üçün həyati əhəmiyyət daşıyır. Araşdırma göstərib ki, bu yağ turşuları bağırsaqdan qan dövranına daxil olaraq bədənin müxtəlif hissələrinə təsir göstərə bilər.

Tədqiqatın rəhbəri, genetika üzrə professor Michael Snyder müasir insanların lifdən kasad pəhrizinin mikrobiomu zəiflətdiyini və bunun qısa zəncirli yağ turşularının istehsalını azaltdığını vurğulayıb. Kolon xərçənginin gənc nəsildə artan yayılma hallarını nəzərə alaraq, bu tədqiqat liflə zəngin pəhrizin xərçəng əleyhinə təsirlərini daha dərindən öyrənmək üçün yeni istiqamətlər təqdim edir.

Araşdırma nəticələri göstərir ki, qoz-fındıq, lobya, avokado kimi liflə zəngin qidaların gündəlik qəbulu yalnız sağlamlığı yaxşılaşdırmaqla kifayətlənmir, həm də genetik səviyyədə xərçəngin qarşısını almağa kömək edə bilər.

Sosial şəbəkələrdə yaş yoxlanışı bank kartı və elektron poçt vasitəsilə həyata keçiriləcək

Sosial şəbəkələrdə yaş yoxlanışı bank kartı və elektron poçt vasitəsilə həyata keçiriləcək

Cəmiyyət
10 iyun 2026 183 baxış
"Müdirin ad günü üçün də..." | Bağçada valideynlərdən yüz cür bəhanə ilə pul yığılır? - Baku TV

"Müdirin ad günü üçün də..." | Bağçada valideynlərdən yüz cür bəhanə ilə pul yığılır? - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 183 baxış
Yeni qaydalar | Sosial şəbəkələrdən istifadədə hansı dəyişikliklər olacaq? - Baku TV

Yeni qaydalar | Sosial şəbəkələrdən istifadədə hansı dəyişikliklər olacaq? - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 183 baxış
Ölkənin aparıcı xəbər portallarından olan Manşet.az 5 yaşını qeyd edir - Baku TV

Ölkənin aparıcı xəbər portallarından olan Manşet.az 5 yaşını qeyd edir - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 183 baxış
Uşaqların sosial şəbəkələrdə zərərli informasiyalardan qorunması barədə müzakirə - Baku TV

Uşaqların sosial şəbəkələrdə zərərli informasiyalardan qorunması barədə müzakirə - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 183 baxış
"Gəlib qurdalanırlar, gedirlər" | Doğum evi niyə xarabalığa dönüb? - "Haraya getsinlər?!" - Baku TV

"Gəlib qurdalanırlar, gedirlər" | Doğum evi niyə xarabalığa dönüb? - "Haraya getsinlər?!" - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 183 baxış
"Son zəng"də xoşagəlməz halların qarşısını almaq üçün DYP-dən çağırış - Baku TV CANLI

"Son zəng"də xoşagəlməz halların qarşısını almaq üçün DYP-dən çağırış - Baku TV CANLI

Cəmiyyət
10 iyun 2026 183 baxış
Zooparkda nadir hadisə | "Qonur ayıdan sonra ən böyük 3-cü yırtıcıdır" - Baku TV

Zooparkda nadir hadisə | "Qonur ayıdan sonra ən böyük 3-cü yırtıcıdır" - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 183 baxış
Bu il "Son zəng" tədbirləri fərqli olacaq | Sakinlər tələblərə necə reaksiya verdi? - Baku TV

Bu il "Son zəng" tədbirləri fərqli olacaq | Sakinlər tələblərə necə reaksiya verdi? - Baku TV

Cəmiyyət
10 iyun 2026 183 baxış
Uşaqların zərərli informasiyadan qorunması ilə bağlı qanun layihəsinin müzakirəsi - Baku TV CANLI

Uşaqların zərərli informasiyadan qorunması ilə bağlı qanun layihəsinin müzakirəsi - Baku TV CANLI

Cəmiyyət
10 iyun 2026 183 baxış
Seçilmişlər
icon